B A B Y T E E T H

 

Ik waag me niet aan het schrijven van (film)reviews. Sowieso zal ik nooit een review schrijven die een film/serie af-fakkelt of de grond in boort; dat wil echter niet zeggen dat er geen 'misbaksels' bestaan ;-) 

Het is toch veel fijner om je energie te steken in (lees: een review schrijven over) datgene wat je leuk vindt? Of waar je van houdt?

Films en/of series die hier op 'Naantje Blogt' terechtkomen zijn m.i. juweeltjes; en ook die term is maar een (persoonlijke) mening ;-)

De juweeltjes die je hier vindt, hebben alles weg van een 'gut' ervaring. En die vang je niet zomaar even in woorden. 

 

Laatst, in een enquete, werd mij gevraagd - op basis van wat - ik een film kies en/of ga bekijken?

Dat kunnen heel verschillende dingen zijn; zoals een enkele filmposter (beelden zeggen vaker meer dan woorden), een (teaser)trailer die me niet meer los laat, bepaalde acteurs/actrices, genre, muziek en jawel reviews...etc etc.

Bij Babyteeth was dit ook het land van herkomst (Australië) en de Australische acteur Ben Mendelsohn.

Ben Mendelsohn zag ik voor het eerst in een andere Australische serie: 'Love my Way'. Overigens ook een juweel van een serie.

 

'Babyteeth' is een parel. Om te koesteren en van te houden... 

 

 

'Babyteeth' kocht ik op YouTube. En kan ik dus zo vaak als ik maar wil (terug)kijken!